top of page

אי של שקט

מיקום: כפר סבא

שטח הבית: 137 מ"ר + 17 מ"ר מרפסת

הדייירים: זוג שזה עתה יצא לפנסיה, רכש דירת קבלן חדשה בכפר סבא הירוקה וביקש להתאימה לצרכיו.


לאחר שרכשו את הדירה, בראש ובראשונה, ביקשו בני הזוג, לקבל דירה מעוצבת ומרווחת בעלת מרחב המאפשר אירוח מקסימאלי למשפחה המורחבת ואשר לא יפגע באינטימיות היומיומית כזוג. בנוסף, ביקשו חדר טלויזיה וחדר עבודה אשר יתפקדו גם כחדרי אירוח במידת הצורך ושיתקיים מעבר נוח בין החללים השונים.

הזוג פנה ל-STUDIO DETAILS, אשר אחראי לעיצוב שתי הדירות של בנותיהן המתגוררות בקרבת מקום.

לאור ההיכרות המוקדמת, הזוג נתן לסטודיו יד חופשית להוביל את הפרויקט.


הסטודיו הציע מספר אופציות תכנוניות. לבסוף החליטו הלקוחות, בעצה אחת עם המעצבות, להגדיל את החלל המרכזי על ידי ביטול חדר השינה הצמוד אליו. החדר שבוטל הוסב לפינת אוכל מרווחת לאירוח רב משתתפים. שירותי האורחים בוטלו על מנת לאפשר ישיבה אינטימית במטבח. סוויטת הורים מפנקת נוצרה באמצעות איחוד חדר הרחצה עם חדר הארונות לכדי חדר רחצה מרווח וסיפוח החדר הצמוד להגדלת החלל.

החדר האמצעי עוצב כחלל טלויזיה פתוח לחלל הציבורי ואשר ניתן לסגור אותו בעת אירוח.

הממ"ד נבחר לשמש כחדר עבודה עם אופציה לאירוח בשעת הצורך.


הלקוחות בקשו שהבית יעוצב בצבעוניות רגועה, אי של שקט ורוגע שמרגיש כמו בית נופש בוטיקי ואלגנטי.

הצבעוניות שנבחרה: לבן ומוקה עם נגיעות של תכלת וזהב.

נגרות ייעודית ברחבי הבית תוכננה על ידי STUDIO DETAILS, גופי התאורה המוזהבים תוכננו אף הם בקפידה ע"י הסטודיו.

נושא האירוח היה מאוד חשוב, מאחר והזוג התגורר לפני כן בבית פרטי ונהג לארח לעיתים קרובות.

על כן, STUDIO DETAILS, בחר לספח חדר שינה לחלל המרכזי ובכך לאפשר אירוח רב משתתפים, הן בסלון והן בפינת האוכל. גם במרפסת בוטלה אדנית וכך הורחבה המרפסת בה הוצב ריהוט גן שמאופיין בעדינות ובסטייל. המרפסת חופתה בחיפוי דמוי פרקט היוצר בידול עם החלל הפנימי ועליו הונח ריהוט ברזל לבן עם טקסטיל בגוון תכלת המעניק תחושה של בית נופש על שפת הים.

לסלון נרכשו רהיטים ואף נוצרו רהיטים ייחודיים שהותאמו לחלל והינם ONE PIECE.

שטיח זיגלר איכותי מחמם את החלל בנגיעות רכות ועדינות, שתי כורסאות ישנות של הזוג רופדו בטקסטיל משובח בגווני תכלת ושולחנות אלגנטיים בשילוב זכוכית ופליז הוצבו על השטיח.


הפתחים הולבשו בוילונות אשר מעניקים ריכוך לכלל החלל, הבדים שנבחרו משלבים את הסקאלה הצבעונית הנבחרת ועוטפים את הבית בחמימות ואינטימיות.


גם לפינת האוכל תוכנן שולחן בעיצוב אישי של STUDIO DETAILS ולהשלמת המראה נרכשו כסאות לבנים אשר מחזקים את הקו הקלאסי והרומנטי של הבית.


לאורך פינת האוכל עוצב קיר דקורטיבי מרשים מבית "דקובריק" אשר מעניק רובד קסום, מחיצה אלגנטית ויפה המהווה קישור והצצה אל עבר חדר הטלויזיה והאגף הפרטי.

ההתקנה והביצוע היה מקצועי ומתואם היטב בין הגורמים השונים (דקובריק, Studio Details והקבלן המבצע)

אין ספק שהקיר הדקורטיבי של דקובריק שנמצא בלב הבית עם נוכחות רבה, משדרג משמעותית את החווייה העיצובית בחלל. האוויריות המעוצבת שלו מאפשרת להנות מפרטיות והפרדה בין האגף הציבורי לבין האגף הפרטי ובד בבד שומרת ויוצרת תחושת מרחב בחלל.

בכניסה תוכנן ארון שירות גדול מאחר והסטודיו נתבקש ליצר פתרונות אחסון מרובים בבית.

סוויטת הורים

חדר ההורים עוצב בהשראת סוויטה במלון בוטיק; מרווח, נעים והרמוני.

חדר השינה גדל באמצעות סיפוח החדר הצמוד לו וחדר הרחצה המקורי הכפיל את עצמו על ידי סיפוח חדר הארונות הצמוד אליו. כך נוצרה סוויטה מלכותית מוארת ומרווחת.

המסדרון המוביל אל החלל וכן פתח החדר הורחבו ליצירת עבירות נוחה ונגישה. הקיר הדקורטיבי של דקובריק לאורך המסדרון מחזק את האוירה הבוטיקית.

בנישה שנוצרה כתוצאה מאיחוד עם החלל הסמוך תוכנן ארון בגדים גדול. בסמוך לארון נוצר חלל נעים להתארגנות והוצבה בו כורסא שרופדה מחדש.

בחדר הרחצה תוכנן מקלחון רחב ידיים ומרחב נעים, פונקציונאלי המעוצב למשעי.

חדר טלוויזיה אינטימי

אחד הצרכים של הלקוחות היה חדר טלוויזיה אשר ישמש גם לצפייה וגם לאירוח מאחר בני הזוג מארחים הרבה. לסטודיו היה חשוב שחדר הטלויזיה יהיה בקשר עין עם החלל הציבורי ליצירת מרחב מקסימאלי בחלל המרכזי. כמענה על שני הפרמטרים הללו, בוטל הקיר המפריד בין החלל הציבורי לחלל הפרטי, נוצר פתח רחב ידיים הניתן לסגירה בעת הצורך באמצעות דלת הזזה רחבה אשר פתוחה לרווחה בשיגרה.

דרך קיר המשרביות הדקורטיבי אשר חוצץ בין החלל המרכזי לפרטי ניתן לראות את החיבור הייחודי עם חדר הטלויזיה ולשמור על קשר עין עם הנכדים שמגיעים לבקר.


דבר המעצבות – STUDIO DETAILS:

חשוב לנו לעצב בית אשר ייתן מענה לכלל הצרכים – פונקציונאליים ודקורטיביים גם יחד ובעיקר שישקף את האנשים שחיים בבית. לכל פרויקט ניתנת התייחסות אישית אשר באה לידי ביטוי בחומריות, צבעוניות ושילובים ייחודיים לכל פרויקט בפני עצמו. בחרנו לשלב קיר דקובריק מרשים בלב הבית אשר משתלב נפלא עם הקונספט העיצובי ועם הצרכים הפונקציונאליים של בני הבית.


עיצוב פנים:

STUDIO DETAILS - מעיין מנור ורוית רזניק


צילום:

הגר דופלט




רוצים גם? דברו איתנו

058.4747.356 | decobrick@gmail.com



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page