top of page

בית חמישה כוכבים


בית שמעוצב כסוויטת מלון מפנקת.

עץ אלון בנגרות, חיפויי קירות ומחיצות, רהיטי עור, טקסטיל מגוון בווילונות, בשטיחים ובכריות, שימוש בברזל ובפליז בתאורה, צמחייה ואומנות ישראלית.

דירת 95 מ"ר במגדלים ברמת השרון אשר נרכשה מקבלן בשלבים מתקדמים ועם קבלת המפתח תוכנן בה החלל הציבורי מחדש והותאם לצרכי הלקוחות.

הלקוחות: זוג בשנות ה-60 לחייהם. אוהבים לארח המון משפחה וחברים.


עיצוב פנים: שלומית גליקס

"החזון העיצובי שלי בתכנון הבית משקף בעצם את חלומם של הדיירים. בני הזוג, עברו מבית פרטי בעיר אל דירת ארבעה חדרים קטנה. חלומם היה חלל ציבורי רחב, בו ניתן יהיה לארח בני משפחה וחברים על בסיס שבועי. עוד חלמו של בני הזוג, על חוויה של אירוח בבית מלון בכל יום מחדש. " מספרת המעצבת שלומית גליקס.

הדירה מעוצבת בסגנון אלגנטי שיקי אך מזמין וחם, מאופיינת בשילוב של גוון גרפיט על רקע לבן רך ובהיר ונגיעות צבע קלות של ירוק וטורקיז. העיצוב מתאפיין בשילוב של חומרים וטקסטורות שונים היוצרים מראה אלגנטי, עשיר ויוקרתי מחד אך אקלקטי חם ומזמין מאידך.

טיפים ולקחים

"בבואכם לשפץ בית או דירה, חשוב מאוד לתכנן מראש עד הפרט האחרון ולעבוד באופן מסודר עם תכניות עבודה וכתב כמויות מול הקבלן המבצע. רצוי לבצע את בחירות החומרים כבר בשלב התכנון ובכך להימנע משינויים מרובים.

לא הייתי מוכנה לוותר על הפרדה בין החלל הפרטי לחלל הציבורי. לשם כך השתמשתי במחיצת משרבייה של דקובריק. המחיצה הן עזרה בהפרדה בין חלל פרטי לציבורי והן נתנה מימד עיצובי אקלקטי ומרשים בחלל. צביעת הדקובריק בגון כהה השוותה לו מראה דרמטי ואלגנטי. העוברים ברחוב, המרימים מבטם מעלה, אינם יכולים שלא לשים לב לדירה הקטנה והמיוחדת עם האלמנט העיצובי המעניין אשר נגלה לעין. לא מעט עוברי אורח דופקים בדלת ומבקשים להיכנס פנימה ולספק את סקרנותם ביחס לחלל ולדקובריק שבו. הדיירים שמטבעם מארחים נהדרים, נהנים מהמחמאות מאוד."

אנחנו, בדקובריק, מברכים ומודים על הבחירה של המעצבים המובילים בדקובריק. על השימוש בחומרים, צורות ומרקמים ארצישראלים. אומנות ישראלית, יוצרים ישראלים ומוצרים מעוצבים מקומיים.

גאווה אמיתית.

שלומית גליקס תכנון ועיצוב פנים

צילום: איתי בנית

אהבתם? תראו לנו.

תשאירו הודעה כאן למטה, תשלחו מסרון :-)

רוצים גם? דברו איתנו:

decobrick.co.il | 0526671808 | 0506464747

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page