top of page

There's no second chance to make a first impression


אין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני ...

הלובי אחראי ליצירת רושם ראשוני בעת הכניסה לבית, למשרד, למלון וכו'. זה גם המרחב האחרון שרואים לפני היציאה אז הוא באמת צריך להתבלט עם העיצוב שלו. הכניסה מגדירה את הטון ולכן כדאי לשקול כיצד אלמנטים כמו צבע, רהיטים, אמנות, תאורה, ושטיחים משתלבים יחד ומשקפים את הצרכים והאסתטיקה שלכם.

צבע

הצבע על קירות הלובי יכול לעשות או להרוס את העיצוב. מכיוון שמדובר בחדר שמקבל בברכה אנשים כשהם נכנסים לראשונה לחלל, כדאי שלוח הצבעים יכלול גוונים חמים ומזמינים.

כיף כיף כיף

אם יש משהו אחד שלמדתי בכל שנות קריירת העיצוב שלי זה לא לקחת את זה יותר מדי ברצינות. תיהנו עם זה. כל מקום צריך להיות מזמין, נוח ומלא פריטים ומוצרים שאתם אוהבים. לא לשכוח להביא את האישיות שלכם לתוך החלל.

אישיות

חדר צריך לשקף את האדם שחי ומשתמש בו כל יום. כשאני מתחילה לעצב חדר, אני רוצה להכיר את האדם – מה השימוש בחדר, מה התחושה שהחדר צריך להעביר- האם זה נעים ומזמין, רשמי יותר ומסורתי, מקום למתוח את הרגליים או חדר שיתפקד בצורה יעילה יותר ממה שהוא מתפקד כרגע?

האישיות יכולה להתבטא בחתיכת ירושה, פיסת אמנות שבעל הבית קיבל ויש לה משמעות בעיניו או אפילו וינטג'. ריהוט חדר בפריטים חדשים לגמרי יכול להיות יפה, אבל הוספת פריטים שהופכים אותו ייחודי ומיוחד מוסיפים אישיות ונשמה שכל חדר צריך.

קנה מידה

אם מבואת הכניסה לבית קטנה- אל תשתמשו ברהיטים גדולים, שיגבילו את המפתח. דמיינו שאתם צריכים להוציא ארגז מלא בחפצים- האם נשאר מספיק מקום סביב הרהיטים? האם המעבר נותר מזמין ופתוח? קנה המידה הנכון הוא הכל.

וצים גם? דברו איתנו:

0506464747 \ 0526671808 | decobrick@gmail.com | decobrick.co.il


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page