top of page

אנחנו מאמינים באנשים

מאת: דגנית זאב בן יחזקאל





זה נכון שאנחנו מאמינים שאין מקום חשוב מהבית, ולכן אנחנו מעצבים עבורו דברים יפים, אך לא פחות מכך אנחנו מאמינים באנשים, באנשי המקצוע היצירתיים שעוטפים אותנו, בשיתופי הפעולה הבאמת מיוחדים עם מעצבי הפנים והאדריכלים, השיחות עם הלקוחות, וההבנה שיחד ובאמצעות המוצרים שאנו מיצרים, אנחנו מוסיפים עוד טאצ’ יצירתי בעולם.


את המעצבת מיקי יגור אנחנו מכירים כבר המון שנים. המחיצות שלנו מככבות בהרבה פרוייקטים שתכננה ועיצבה, וממש רצינו שתכירו אותה גם אתם.



מיקי עוסקת בתכנון ועיצוב פנים כבר כמעט שני עשורים, משלב תכנון החלל, למידת צרכי הלקוח והרגלי חייו, ועד תכניות הריהוט, האיבזור הסופי והסטיילינג, או כמו שהיא נוהגת להגדיר “משלב התכניות ועד האגרטל”. וכן, בין לבין נכנסות לתמונה המשרביות שלנו.



“השימוש במשרביות ובאלמנטים של דקובריק מושכים לי עוד קצת את שריר היצירתיות. הידיעה שאוכל להגשים בעזרתכם חלום שיש לי על מחיצה, אביזר דקורטיבי או אלמנט שיכול להפוך בקלות לפיס אמנותי היא באמת מצרך מבוקש מבחינתי”


קיבלנו הצצה למבחר פרוייקטים שמיקי תכננה ועיצבה, ושמנו לב ששימוש באלמנט משרבייה מממשיך את הקו העיצובי אותו תכננה בפרוייקטים שלה. “יישום האלמנטים מסייעים לי להוסיף אמירה וטאצ’ עיצובי בכל סגנון ובכל חלל אותו אני מעצבת. ההתאמה של החומרים והטקסטורות, הצבעוניות והלוק הכללי של הבית, כל אלו מקבלים חיזוק ויזואלי מרהיב עם אלמנט מיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו”


“אני מאוד אוהבת להשתמש במוצרים שהם גם פרקטיים ופונקציונליים וגם נותנים לי וללקוחות שלי מענה מבחינה עיצובית. אני מאמינה שבעזרת תכנון נכון ועבודה משותפת ופורייה של מעצבת, לקוחות וספקים הגבול הוא השמיים מבחינה עיצובית” מסכמת מיקי.



אספנו עבורכם מגוון של שימושים ויישומים שמיקי עשתה במשרביות שלנו בפרוייקטים שעיצבה.















מוזמנים להציץ בעמוד הפייסבוק של מיקי

וגם באינסטגרם שלה

טלפון: 052-2750596


רוצים גם? דברו איתנו

058-4747356



0 תגובות
bottom of page