top of page

להישאר או לעבור?


לאחר מגורים במשך עשר שנים בדירה קבלנית סטנדרטית החליטה האדריכלית לילך תשובה בלס מסטודיו קריאטיבה, לממש את הפוטנציאל החבוי בה והפכה אותה לדירת בוטיק ייחודית שמשקפת את האופי של הגרים בה.

"ההתלבטות לפני הפרויקט היתה לעבור לדירת 5 חדרים מבלי יכולת כלכלית לשפץ ולעצב אותה בכלל, או להישאר בדירת 4 חדרים הקיימת שלנו ולשפץ ולעצב כל פרט בה מחדש. ויתרנו על הגדלת הדירה לטובת העיצוב" היא מספרת.

הבית עירוני ומודרני במהותו. הצבע השולט הוא ירוק, על כל גווניו. הירוק מתחיל במטבח וגולש ממנו לשאר החלל הציבורי, לסלון ולפינת האוכל. בין כל האלמנטים החדשים משולבים רהיטי וינטאג' מבית סבתא ופריטים ייחודיים שעיצבו השתיים כגון ריהוט, גופי תאורה, ואת כל האלמנטים הגרפיים והאמנות.

"מכיוון שמדובר בדירה שלי, הרשינו לעצמנו בסטודיו לייצר שילובי חומרים וצבעים, לערבב בין סגנונות ולדייק את כל פרטי העיצוב והאקססוריז עד הפרט האחרון, בהתאם לקו שיצרנו."

"התהליך גרם לנו לחשיבה מחודשת על המשוואה אדריכל-לקוח. היפוך התפקידים גרם לנו להבין שצריך לתת ללקוח את המקום והאמפתיה ללבטים ולחששות בתהליך."

"למחיצה של דקובריק יש משמעות ותפקיד חשוב. הדירה תוכננה במקור כך שמיד בכניסה לבית, "נופלים" לתוך הסלון. בעזרת המחיצה של דקובריק יצרנו חלל כניסה שהיה דרוש שם כל כך. העובי העדין שלה, והאופן שבו היא מחוררת וניתן להציץ דרכה והאור עובר דרכה, התאים לנו בול לאופי של הדירה. מכיוון שהמחיצה תוכננה בקפידה ובאופן מדויק, ההרכבה היתה קלה במיוחד: העמדה, והברגה של כמה ברגים – והופ – יש נישת כניסה עם טאצ' עיצובי מדליק שהכניס אופי והשלים את הנגיעות של הצבע השחור בחלל."

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים: סטודיו קריאטיבה | 0544556092 | פייסבוק

צילום: יואב פלד

רוצים גם? דברו איתנו

050.6464747 | 058.4747.356 | decobrick@gmail.com

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page